Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1653

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    казах обикновено

    ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Като си технически инвалид-карък, то няма сила, която да те спаси от лайната, които си мажеш по кратуната с всеки един твой технически коментар.

    Просто се спри бе, технически инвалид-каръко.

    На тапишонката отново прекалено доволен клиент му е дал ново заглавие

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
      Значи да разбирам, че нямам проблем с компа, а с клапана или връзката до него? Майстора каза, че е подал 12 волта и е чул, че цъка. Ама на въпроса махна ли буксата като мери се позамисли и чак тогава вика даааааа бе как. Аз за това ви разпитвам да не е изгорил нещо. Поне съм сигурен че не е бил на контакт, защото бях забравил ключовете в мен.
      Малко вероятно е да е дефектирал изхода на ECU - то, освен ако майсторът не е обърнал и поляритета, като е подавал 12 V. без да разкачи буксата.

      ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      казах обикновено

      Пак се опитваш да се измъкнеш, като мокра връв.


      Като е толкова "обикновено" дай един пример затова, къде в АР се ползва ШИМ при управление на двупозиционен механизъм.

      След като е "обикновено", не би следвало да е проблем да посочиш поне 1.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        електромагнитния съединител на 4х4 - 1кНz

        Comment


        • #19
          Като си знам късмета като нищо го е обърнал. Има ли как да го проверя и това?

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Малко вероятно е да е дефектирал изхода на ECU - то, освен ако майсторът не е обърнал и поляритета, като е подавал 12 V. без да разкачи буксата.

            ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:16 ----------




            Пак се опитваш да се измъкнеш, като мокра връв.


            Като е толкова "обикновено" дай един пример затова, къде в АР се ползва ШИМ при управление на двупозиционен механизъм.

            След като е "обикновено", не би следвало да е проблем да посочиш поне 1.
            Дай ми графики с осцилоскоп при 2000, 3000, 4000 оборота о да продължим дискусията

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
              Като си знам късмета като нищо го е обърнал. Има ли как да го проверя и това?
              Щом ECU - то ти дава грешка за тази верига, следва да се провери веригата открай докрай и да се намери, къде е неизправността.
              Ако неизправност не се открие, чак тогава можем да предполагаме, че самият изход е дефектирал.

              Накратко - не се вкарвай в излишни филми преди да си направил това, което е най-лесно и правилно.

              ---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:11 ----------

              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Дай ми графики с осцилоскоп при 2000, 3000, 4000 оборота о да продължим дискусията
              Приключих с теб и по тази дискусия.

              Ти за пореден път доказа, че тя не ти е по силите а пък аз не искам и този път всичко да завърши със заключването на темата.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Съгласен! Кой номер кабел излиза от ECU до клапана?

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
                  Съгласен! Кой номер кабел излиза от ECU до клапана?
                  Модел и година на производство?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    електромагнитния съединител на 4х4 - 1кНz
                    На кой модел е това?
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Дай ми графики с осцилоскоп при 2000, 3000, 4000 оборота о да продължим дискусията
                    Аз съм дал графиката. Нещо проблем ли имаш с нея?
                    Един път не може ли просто да кажеш, че си технически инвалид-карък и да спреш с глупостите, които пишеш?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #25
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:55.

                      Comment


                      • #26
                        На пин 1 на соленоида трябва да има постоянно +12V. , когато моторът работи.

                        На пин 2 на соленоида трябва да има 0 V. , при команда от ECU - то за активиране на вариатора.

                        Въпросният пин 2 трябва да е свързан към конектор "B" (по-отдалечения от левия калник) на ECU - то:





                        пин 24 (цвят на проводника - бял)
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:55.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:55.

                          Comment


                          • #28
                            Достатъчно ясно съм обяснил, какво представлява цялата ел. верига на този механизъм:

                            +12V(от контакт) > пин 1 на соленоида > намотка на соленоида > пин 2 на соленоида > пин 24 от конектор "B" на ECU - то.

                            Какво още не е ясно?
                            За всеки средностатистически електротехник това е предостатъчна информация за да намери, къде е проблемът по тази верига.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:56.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                                А и все пак да попитам - а какво правим, ако колегата не е средностатистически електротехник, а и както самият той отбеляза в началото, вече му е писнало да ходи по "велики" майстори и иска сам да си оправи колата?
                                А какво правим ако аз искам да излетя в космоса със самоделна ракета, защото ми е писнало да се занимавам с НАСА да речем?
                                Или ти казвам, че ако не можеш да говориш Фреснки, то няма да питаш как да проведеш разговор с френския Министър и да се надяваш, че ще се справиш, след като някой от форума ти каже за етикета. Капиш?
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X